wisseling wacht en veel wildlife - Reisverslag uit Saint-Jovite, Canada van Nel Rog - WaarBenJij.nu wisseling wacht en veel wildlife - Reisverslag uit Saint-Jovite, Canada van Nel Rog - WaarBenJij.nu

wisseling wacht en veel wildlife

Blijf op de hoogte en volg Nel

17 Augustus 2014 | Canada, Saint-Jovite

Vanmorgen bij het wakker worden scheen de zon aan de horizon! Altijd fijn om die te zien! Na een vluchtig ontbijt richting parlementsgebouw gegaan waar de wisseling van de wacht zou plaats vinden! Wat een ceremonie zeg! Daarna door natuurpark Omega gereden! Daar zijn al de dieren die hier leven te zien in een natuurlijke omgeving! Veel dieren zijn zo tam dat ze in je auto komen kijken of je wortels of appel , etc. bij je heb, dit leverde veel gelach en gebrul op! Nu snap je ook waarom je absoluut geen etensresten langs de weg mag laten slingeren want het wild word hier veel te tam door!

• 18 Augustus 2014 - 21:17

Wijnie:

Hoi Nel en Aad.

Net jullie reisverslagen gelezen. Lang geleden ook in Toronto en en de Niagara Falls en ook Algonquinpark ge weest. Schitterende omgeving. Ik geniet van je foto's.
    Nog heel veel plezier en mooie momenten!!!!

• 19 Augustus 2014 - 00:35

Nel Rog:

Hey Wijnie , wat leuk zeg, heb je dat toen gelijk met de west gedaan of apart van elkaar?

Verslag uit: Canada, Saint-Jovite

Nel

Aad en ik gaan deze zomer weer de grote plas oversteken. Bestemming dit jaar oost Canada . We vliegen op 12 augustus van Schiphol naar Toronto waar we twee nachten blijven om vervolgens door te trekken naar Algonquin provinciale park ook daar blijven we twee nachten. Vervolgens gaan we deze reis vervolgen met het volgen van de St. Lawrence river noord oost over! We gaan overnachten in hotels

Actief sinds 27 Juli 2014