op naar Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Nel Rog - WaarBenJij.nu op naar Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Nel Rog - WaarBenJij.nu

op naar Montreal

Blijf op de hoogte en volg Nel

23 Augustus 2014 | Canada, Montréal

Vanmorgen vroeg op gestaan op nog 1 x bij de Fjord te gaan kijken of we nog walvissen zouden spotten! Zaten rond 7.20 u al in de auto, maar op de punt bij de fjord stond er veel wind, dus ook golfjes op het water! Dat maakt het spotten erg moeilijk en ook koud. Na een klein half uurtje weer terug naar het appartement gereden! Ontbijtje gemaakt en de spullen in gepakt! Carmen nog even bedankt voor haar heerlijk vers gebakken brood en rond 9.15 u richting Montreal! Zeker 460 km waarvan een groot gedeelte over een autoweg waar 90 km de max. is! Maar ook met schitterende tafereeltjes! Rond 15.00 u aangekomen in Montreal, hartje stad! Dit weekend is er een middeleeuwse markt wat een gezellige sfeer geeft in de stad! Eerst naar de basiliek De Notre Dame gegaan maar die was gesloten voor publiek! Over de middeleeuwse productenmarkt gelopen, havengebied en gezellige straatjes van het oude gedeelte van Montreal!

• 24 Augustus 2014 - 14:53

Ma Rog:

Er heb jullie reisverslag weer gelezen en wens jullie nog veel plezier. Bijzonder hoor dat je gratis kon bellen van de week erg leuk om wat van jullie te horen, Tot n donderdag! Gr. ma Rog.

Verslag uit: Canada, Montréal

Nel

Aad en ik gaan deze zomer weer de grote plas oversteken. Bestemming dit jaar oost Canada . We vliegen op 12 augustus van Schiphol naar Toronto waar we twee nachten blijven om vervolgens door te trekken naar Algonquin provinciale park ook daar blijven we twee nachten. Vervolgens gaan we deze reis vervolgen met het volgen van de St. Lawrence river noord oost over! We gaan overnachten in hotels

Actief sinds 27 Juli 2014