montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Nel Rog - WaarBenJij.nu montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Nel Rog - WaarBenJij.nu

montreal

Blijf op de hoogte en volg Nel

24 Augustus 2014 | Canada, Montréal

Vanmorgen voor de eerste x niet voor dag en dauw wakker! Pas rond 8.15 u met als gevolg dat Aad nu eens als eerste klaar was en liep te ijsberen waarom het zo lang duurde! Na een ontbijt de stad gaan verkennen! Nu is Montreal heel overzichtelijk gebouwd doordat alle straten in een rechte lijn lopen dus verdwalen is haast onmogelijk! Eerst naar het Olympisch stadium gegaan en wat wij niet wisten is dat daar vandaag de WK-finale van de FIFA dames onder de 20 werd gespeeld en wel tussen Duitsland en Nigeria! Een trotse Duitser vertelde dat aan ons en zei dat het een mooie wedstrijd zou gaan worden! Maar aangezien wij hier niet voor naar Canada zijn gereisd zijn we snel door gelopen ! Daarna naar Mont Royal geweest, dit is een park boven op een berg met mooi uitzicht over de stad! Daarna nog wat in het Historische gedeelte gewandeld! Morgen alweer naar onze laatste bestemming Kingston waar we onze laatste 2 nachten gaan verblijven! Een Thousend islandtour per boot staat dan op het programma!

Verslag uit: Canada, Montréal

Nel

Aad en ik gaan deze zomer weer de grote plas oversteken. Bestemming dit jaar oost Canada . We vliegen op 12 augustus van Schiphol naar Toronto waar we twee nachten blijven om vervolgens door te trekken naar Algonquin provinciale park ook daar blijven we twee nachten. Vervolgens gaan we deze reis vervolgen met het volgen van de St. Lawrence river noord oost over! We gaan overnachten in hotels

Actief sinds 27 Juli 2014