trapje op en trapje af! - Reisverslag uit Beauport, Canada van Nel Rog - WaarBenJij.nu trapje op en trapje af! - Reisverslag uit Beauport, Canada van Nel Rog - WaarBenJij.nu

trapje op en trapje af!

Blijf op de hoogte en volg Nel

20 Augustus 2014 | Canada, Beauport

Vandaag de waterval hier vlakbij op het programma! Parc de la Chute-Montmorency! Maar wat een klim zeg omhoog! Zie de foto met de trappen maar! Maar eenmaal boven liep er een suspended footbridge over de waterval heen! Ook weer heel bijzonder om boven het vallende water te lopen! Op de terugweg ook nog even beneden op het uitkijk platform gaan staan , heerlijk verkoelend de nevelregen van de waterval! Het was 27 graden vandaag en na zo'n klim naar boven is zo'n gratis douche meer dan welkom! Vervolgens zijn we doorgereden naar de Saint-Anne -de- beaupre basiliek! Hier veel over gelezen, nou en het was ook echt de moeite waard! Daar zit volgens mij wel 100 jaar mozaïekwerk in! Vanmiddag nog naar Quebec centrum geweest en vanavond nogmaals naar de waterval omdat hij s'avonds verlicht is! Vanavond nog vuurwerk boven de rivier gekeken! Nu met de beentjes languit ! Morgen ons avontuur naar de walvissen!

Verslag uit: Canada, Beauport

Nel

Aad en ik gaan deze zomer weer de grote plas oversteken. Bestemming dit jaar oost Canada . We vliegen op 12 augustus van Schiphol naar Toronto waar we twee nachten blijven om vervolgens door te trekken naar Algonquin provinciale park ook daar blijven we twee nachten. Vervolgens gaan we deze reis vervolgen met het volgen van de St. Lawrence river noord oost over! We gaan overnachten in hotels

Actief sinds 27 Juli 2014